Strona główna ekotel.pl
Kontrast dla standardowy Kontrast dla niedowidzacych (-) A A A(+)
» ekotel.pl » FAQ » Ogólne

Obsługa klienta

infolinia : 22 490 80 70 - 8.00-18.00 w dni robocze


Znajdź odpowiedź na swoje pytanie

  • Ogólne (10)
  • 1. Jakie usługi wchodzą w skład abonamentu ekotel?
  • 2. Czy zmieni się mój numer telefonu?
  • 3. Czy w ekotel mogę założyć telefon?
  • 4. Czy aby skorzystać z usług ekotel należy założyć nową linię telefoniczną?
  • 5. Czy będąc abonentem operatora innego niż TP S.A. (np. Netia, Dialog, Tele2) można korzystać z usług ekotel?
  • 6. Czy usługi ekotel dostępne są na terenie całego kraju?
  • 7. Czy korzystając z planu socjalnego TP S.A. mogę zmienić operatora na ekotel?
  • 8. Na jakiej podstawie ekotel świadczy usługi telekomunikacyjne?
  • 9. Na czym polega usługa WLR?
  • 10. Czy mając Internet u innego operatora mogę skorzystać z abonamentu ekotel?
  • Umowa i formalności (6)
  • Koszty, opłaty i płatności (3)
  • Usługi (2)
  • Techniczne (4)
Zobacz wszystkie pytania i odpowiedzi na jednej stronie (25)
ABONAMENT TYLKO 39.90
  • lokalneod 5 gr.
  • międzymiastoweod 6 gr.
  • komórkoweod 39 gr.
  • USAod 29 gr.
  • Niemcyod 29 gr.
  • Wielka Brytaniaod 29 gr.
  • Kanadaod 29 gr.
zobacz pełny cennik ekotel
Dokumenty do pobrania: Regulamin świadczenia usług telekomunikacyjnych Cennik ekotel 100 minut
Infolinia
22 490 80 70
8.00-18.00 w dni robocze


Korzystanie z naszej witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie oraz naszą Politykę prywatności

Akceptuję